№ урока
|
Дата
|
Клас
|
Підтема
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
1
|
Сім’я стр.4
|
антоніми
|
Впр.2, стр.4-5
|
Впр.2, стр.4
|
Впр.3, стр.5
|
Написати твір-роздум
|
|||
2
|
Якості особистості стр.6
|
Словотворення, префіксація
|
Впр.5в, стр.6
|
Впр.6, стр.6
|
|||||
3
|
Традиції та сучасність стр.7
|
used to+infinitive
|
Впр.4, стр.9
|
Риси характеру друга
|
Впр.1,2 стр.8
|
Впр.4-5, стр.7
|
|||
4.
|
Види особистісних стосунків стр.10
|
Впр.2, стр.10
|
Впр.3-4, стр.10
|
Впр.6, стр.9
|
Впр.4-5, стр.9
|
||||
5
|
Відкрий себе стр.12
|
Впр.1, стр.12
|
Впр.1, стр.12
|
Впр.1, стр.10
|
Впр.5. стр.13
|
||||
6
|
Який я? анкетування стр.15
|
Впр.5, стр.13
|
Анкетування друзів, підгот. до диктанту
|
||||||
7
|
Сім’я та друзі стр.16-17
|
Впр.2, стр.16
|
збірник
|
Зовнішність друга
|
диктант
|
Описати зовнішність друга
|
|||
8
|
Особистість стр.19
|
Впр.1, стр.18
|
Впр.3, стр.19
|
Напис.твір «Якості творчої особистості»
|
|||||
9
|
Особистість та її стосунки з іншими стр.21
|
Впр.2в, стр.21
|
Впр.2а, стр.21
|
Розп. про стосунки з друзями
|
|||||
10
|
Англомовний друг. Робота над проектом
|
Впр.5, стр.17
|
Впр.5с, стр.17
|
Впр.5в, стр.17
|
Напис. твір «Найкращий друг»
|
||||
11
|
Спілкування у сім`ї
|
Впр.5, стр.17
|
Презентація чернеток проектів
|
Підготуватися до захисту проектів
|
|||||
12
|
Підсумковий урок з теми
|
Захист проектів
|
Впр.5а, стр.17
|
||||||
Обладнання: підручник, робочий зошит, збірник з граматики,
комп’ютерні презентації. картки із завданнями для перевірки знань лексики та
граматичних тем, книга для читання, таблиці з граматики, карти
|
Тема 2. Робота і професії. Choosing career
13
|
Вибір професії стр. 20
|
Словотворення, суфіксація
|
Впр.2-3, стр.20-22
|
Впр.6-7, стр.22
|
Впр.4, стр.33
|
Впр.2, 4, стр.20,22
|
|||
14
|
Робота та професії стр.20
|
Впр.1, стр.23
|
збірник
|
Впр.5-6, стр.22
|
Впр.2-3, стр.23
|
Впр.4, стр.23
|
|||
15
|
Трудові вміння та навички стр.23
|
Повторення часів дієслова
|
Впр.1-3, стр.25
|
Впр.6, стр.25
|
Впр.4, стр.25
|
Впр.5, стр.25
|
|||
16
|
Професії та професійні навички стр.26
|
Впр.4-5, стр.26
|
Впр.1,6, стр.26
|
Впр.2, стр.26
|
Впр.3, стр.26
|
Впр.2а, стр.27
|
|||
17
|
Пошук роботи стр.27
|
Впр.1,3 стр.28
|
Впр.3а, стр.28-29
|
Впр.3в, стр.29
|
Впр.2, стр.28
|
||||
18
|
Вимоги до кваліфікації стр.28
|
Впр.4-5. Стр.30
|
Впр.6, стр.30
|
Напис.оголошення «Є вакансії» Підгот. до диктанту
|
|||||
19
|
Освіта та професії. Стр.28
|
Впр.1а, 2, стр.31-32
|
Впр.1в,с, стр.31
|
диктант
|
Напис.оголошення «Шукаю роботу»
|
||||
20
|
Типи листів. Листування стр.31
|
Впр.2а, стр.31
|
Впр.3а, стр.32
|
Впр.2в, стр.31
|
Впр.4, стр.33
|
||||
21
|
Перед інтерв’ю. Листи. Заяви. Оголошення стр.33
|
Впр.3в, стр.33
|
Впр.4, стр.33
|
Напис.резюме про прийом на роботу
|
Напис.оголошення про прийом на роботу
|
||||
22
|
Вимоги до професійних якостей та кваліфікації стр.34
|
Впр.1, стр.34
|
Впр.4а, стр.35
|
Впр.3, стр.34
|
Впр.4в, стр.35
|
Впр.4с, стр.35
|
|||
23.
|
Ділові листи. Оголошення. Резюме.
|
Впр.3а, стр.34
|
Розп. про майбутню професію
|
||||||
24
|
Підсумковий урок з теми
|
Усні розповіді учнів
|
Повт слова, грам теми
|
||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із
завданнями для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для
читання, таблиці з граматики, карти
|
Тема №3. Шкільне
життя. School life
25
|
Шкільне життя
стр.37
|
Умовні речення 1
типу стр 40
|
Впр.1, стр.52
|
Впр.2, стр.36
|
Впр.впр.1, стр.36
|
Впр.5, стр.38
|
Впр.6, стр.38
|
||
26
|
Заклади освіти стр.39
|
Впр.6стр.38
|
Впр.2, стр.39
|
Впр.2, стр.40
|
Впр.5-6, стр.41
|
||||
27
|
Ставлення британських підлітків до школи стр.39
|
Умовні речення 1 типу
|
Впр.5 стр.38
|
Впр.2 стр.40
|
Впр.3 стр.40
|
Впр.5-6 стр.41
|
|||
28
|
Система освіти в Україні стр.44
|
Впр.1-3, стр.44
|
Школи в україні
|
Впр.2, стр.44
|
Знайти інформацію про освіту закордоном
|
||||
29
|
Школи в США та Великобританії стр.45
|
Впр.2, стр.45
|
Впр.3а, стр.46
|
Впр.3в, стр.46
|
Порівн. систему освіти України та Великобританії
|
||||
30
|
Навчання за кордоном
|
Стр.1, стр.49
|
Впр.3 стр.50
|
Напис.заяву на навчання закордоном
|
|||||
31
|
Англійська – мова міжнародного спілкування
|
Впр.5, стр.47
|
збірник
|
Впр.5, стр.47
|
Впр.5, стр.47 (переказ)
|
||||
32
|
Навчальні курси стр.39
|
Впр.7, стр.48
|
збірник
|
Впр.6, стр.48
|
Напис.заяву про прийом на курс
|
||||
33
|
Резюме про прийом на курси стр.49
|
Впр.3, стр.50
|
Впр.2, стр.49
|
Напис.оголошення про прийом на курси
|
|||||
34
|
Підсумковий урок з теми
|
Захист постеру «Моя школа»
|
Повт.слова, скл. 10 речень
|
||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із
завданнями для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для читання,
таблиці з граматики, карти
|
Тема №4. Харчування. National cuisine.
35
|
Національна кухня стр.54-55
|
Впр.3, стр.54
|
Впр.3, стр.54
|
Впр.1, стр.54
|
Впр.2, стр.54
|
Впр.3, стр.56
|
|||
36
|
Національна британська кухня стр.56
|
Впр.6, стр.56
|
Впр.3, стр.54(переказ)
|
||||||
37
|
Страви української кухні стр. 57
|
Впр. 7, стр.57
|
Впр.8, стр.57
|
Впр.2, стр.58
|
Впр.3, стр.58
|
||||
38
|
Національні страви, смаки та уподобання стр.59
|
Умовні речення 2 типу стр.59
|
Впр.6, стр.60
|
Впр.1, 4-5, стр.59, 60
|
Впр.6, стр.60 підгот.до диктанту
|
||||
39
|
Традиції у харчуванні. Піст
|
Впр.5, стр.62
|
Впр.3-4, стр.61
|
Впр.1-2, стр.61
|
диктант
|
Напис.рецепт улюбл.страви
|
|||
40
|
У ресторанні. Меню
|
Впр.2, 3, 5, стр.63
|
Впр.4, стр.63
|
Напис. меню
|
|||||
41
|
Українська гостинність. Стр.64
|
Впр.5, стр.64
|
Впр.3, стр.64
|
Повторити грам.тему, л.о.
|
|||||
42
|
Моя улюблена страва.
|
Впр.1-2, стр.67
|
Впр.4, стр.71
|
Написання чернетки твору
|
Дописати твір
|
||||
43
|
Підсумковий урок з теми
|
Усні розповіді
|
Скла. святкове меню. ПовтЛО
|
||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із
завданнями для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для читання,
таблиці з граматики, карти
|
|||||||||
44
|
Контроль аудіювання
|
Повт.лексичні теми, л.о.
|
|||||||
45
|
Контроль читання
|
повт. грам.теми
|
|||||||
46
|
Контроль письма
|
повт. лекс. теми
|
|||||||
47
|
Контроль говоріння
|
зробити аналіз помилок
|
|||||||
48
|
Аналіз семестрових контролів
|
повторення
|
2 семестр
Tема
№5. Наука і технічний прогрес. Modern mass media
№ уроку
|
дата
|
клас
|
Підтема лексика
|
Граматичний матеріал
|
аудіювання
|
читання
|
письмо
|
говоріння
|
Домашнє завдання
|
49
|
Сучасні засоби комунікації стр.72
|
Впр.2-3, стр.72
|
Впр.3, стр.72
|
Впр.1, 4, стр.72, 74
|
вивч ЛО
впр.3 ст.74 пис
|
||||
50
|
Комп’ютери та обладнання стр.74
|
Впр.5,7 стр.74,75
|
Впр.8-9, стр.75
|
Впр.6, стр.75
|
впр.7 ст.75 чит, перекл..
|
||||
51
|
Комп’ютерна термінологія стр.76
|
Впр.1,3, стр.76
|
Впр.2, стр.76
|
вивч.ЛО
впр.4 ст.76 чит
|
|||||
52
|
Основні операції при роботі з комп’ютером стр.77
|
Фразові дієслова
|
Впр.1, 2, стр.77, 78
|
Впр.3, стр.78
|
скл 10 реч, вивч.дієслова
|
||||
53
|
Всесвітня мережа стр.79
|
Впр.3-4, стр.79
|
Впр.2, 5, стр.79
|
Впр.1, стр.79
|
впр.1 ст.79 пис
|
||||
54
|
Ресурси Інтернету стр.80
|
Впр.1а, стр.80
|
Впр.1в, стр.80
|
ст..80 скл.план переказу
|
|||||
55
|
В інтернет-кафе стр.81
|
Впр.1, стр.81
|
Впр.4-5, стр.82
|
Впр.2-3, стр.82
|
скл.діалог
|
||||
56
|
7
|
Цікаві веб-сайти стр.84
|
Впр.8, стр.85
|
Впр.6, стр.84
|
Впр.7, стр.84
|
підгот. нову інф-ціюю
|
|||
57
|
Електронні листи стр.86
|
Впр.2, 4, стр.86,87
|
Впр.1, стр.86
|
Впр.3,7, стр.87, 89
|
напис.лист
|
||||
58
|
Навчання через Інтернет стр.90
|
Впр.4, стр.91
|
Впр.8, стр.90
|
Впр.1-2, стр.90
|
принести цікаву інф-ю
|
||||
59
|
Роль Інтернету в сучасному світі
|
Повтор.л.о., грам. теми
|
|||||||
60
|
Лексико-граматичний практикум
|
Самостійна робота
|
Підгот.розповідь за поданою темою
|
||||||
61
|
Підсумковий урок з теми
|
Усні розповіді
|
Зробити роботу над помилками
|
||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із завданнями
для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для читання, таблиці з
граматики, карти
|
Тема №6. Природа та погода. Nature
and Weather
62
|
Природні катаклізми стр. 92
|
Впр.2 стр.92
|
Впр. 1-2, стр.92
|
Обговорення погоді на сьогодні
|
вивч.ЛО
впр.2 ст.92 чит
|
||||
63
|
Види катаклізмів. Їх причини стр.94
|
Повт. умовні речення 1 та 2 типу
|
Впр.5, стр.92 впр.1-3, стр.97
|
Впр.2, стр.97
|
впр.5 ст.95пис
|
||||
64
|
Перегляд фільму про катаклізми
|
Текст до фільму
|
План переказу сюжету
|
Обговорення фільму
|
Напис. короткий переказ
|
||||
65
|
Розвиток граматичних навичок
|
Впр.1-2, стр.98
|
Збірник з граматики
|
Впр.3-4, стр.98
|
впр.3,4 ст.97 98
пис. усно
|
||||
66
|
Правила безпеки під час стихійних лих стр.99
|
Впр.2-3, стр.99
|
Впр.4, стр.99
|
Впр.1, стр.99
|
впр.5 ст.99 чит
|
||||
67
|
Людина і природа стр.100
|
Стр.100, впр.3
|
Впр.1,2,4, стр.100
|
впр.1 ст.101 пис
|
|||||
68
|
Проблеми екології стр.103
|
Впр.3,стр.102
|
Впр.2в,стр.101
|
впр.3 ст.102 чит
|
|||||
19
|
Наслідки природних лих стр.103
|
Впр.4, стр.103
|
Впр.8, стр.104
|
Впр.4, стр.103
|
впр.8 ст.104пис
|
||||
70
|
Новини у пресі. Пишемо замітки. Стр.106
|
Впр.1-2, стр.105, 106
|
Впр.3-4, стр.106
|
впр.7 ст.107пис
|
|||||
71
|
Розвиток навичок письма
|
Диктант впр.7, стр.107
|
Впр.5-6, стр.106
|
впр.1-3 ст.108 109
пис
|
|||||
72
|
Наше довкілля стр.109
|
Впр.3, стр.109
|
Впр.4, стр.109
|
Впр.1-2, стр.108
|
принести статті на еколог. тему
|
||||
73
|
Домашнє читання
|
газетні статті
|
обговорення
|
план переказу
|
підго.розповідь
|
||||
74
|
Підсумковий урок з теми
|
Усні розповіді учнів
|
|||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із
завданнями для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для читання,
таблиці з граматики, карти
|
Тема №7 Живопис. Famous painters and paintings
75
|
Живопис в Україні стр.110
|
Впр.4, стр.110
|
Впр.4, стр.110
|
Впр.1-3, стр.110
|
вивч.ЛО,
скл.10 речень
|
|||||
76
|
Живопис у Великобританії стр.113
|
Впр.5-6, стр.112, 113
|
Впр.7, стр.113
|
впр.6 ст.113чит.пис
|
||||||
77
|
Жанри живопису стр.114
|
Впр.2-3, стр.114, 115
|
Впр.1, стр.114
|
впр.3 ст.115 розповідати
|
||||||
78
|
Розвиток граматичних навичок
|
Past Perfect/Past Perfect Cont
|
Впр.1-2, стр.116
|
Впр.3, Стр.116
|
Вивч. правила,
скл.10 речень
|
|||||
79
|
У мистецькій
галереї стр.118
|
Впр.3-4, стр.118
|
Впр.5, стр.119
|
Впр.1-2, стр.118
|
впр.6 ст.117пис
вивч.правила
|
|||||
80
|
Музеї та виставки стр.120
|
Впр.2, стр.120
|
Впр.1-4, стр.120
|
впр.5 ст.119чит.переказ
|
||||||
81
|
Відомі художники Великобританії стр.124
|
Впр. 1-3, стр123
|
Впр.2, стр.123
|
Впр.4, стр.124
|
впр.3 ст.123розп.
|
|||||
82
|
Видатні митці України
|
текст «мистецтво»
|
обговорення інф-ї
|
план тексту
|
напис. резюме
|
|||||
83
|
Мистецтво в житті людини стр.125
|
Впр.8-9, стр.125, 126
|
Впр.6-7, стр.125
|
впр.5 ст.127 принести інф-цію
|
||||||
84
|
Написання есе стр.129
|
Впр.1, 2-3, 6, стр.127-129
|
Впр.1-2, 131
|
Впр.4-5,стр.129
|
впр.6 ст.129 пис
|
|||||
85
|
Мій улюблений художник стр.131
|
Впр.3, стр.132
|
Впр.4, стр.133
|
Впр.1-2, стр.131
|
Напис. твір про улюбл.хужожника
|
|||||
86
|
Розвиток навичок письма
|
диктант
|
Обговорення проекту
|
Підготуватися до сам ост.роботи
|
||||||
87
|
Підсумковий урок з теми
|
Тестова робота
|
Повт. л.о., часи дієслова
|
|||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із
завданнями для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для читання,
таблиці з граматики, карти
|
||||||||||
Тема №8. Дозвілля та спорт.
Sport and pastime
88
|
Світ спорту стр.134
|
Впр.3, стр.134
|
Впр.1-3, стр.134
|
Впр.5, стр.136
|
Впр.2, стр.134
|
вивч.ЛО
впр.6 ст.136 пис
|
|||
89
|
Спортивне обладнаннястр.136
|
Впр.5,6, стр.136,137
|
Впр.4, стр.137
|
Впр.7, стр.136
|
впр.7 ст.137 пис
|
||||
90
|
Розвиток граматичних навичок
|
Часи дієслова повторити
|
Впр.1-2, стр.138
|
Впр.3,6, стр.138,139
|
правила ст138
впр.6 ст.139пис
|
||||
91
|
Спортивні ігри стр.140
|
Впр.4-5, стр.140
|
Впр.7, стр.141
|
Впр.1-3, стр.140
|
впр.7 ст.141 пис
|
||||
92
|
Спорт у моєму житті стр.142
|
Впр.2, стр.142
|
Впр.1,3,4, стр.142-143
|
вивч.ЛО
впр.4 ст.144 чит
|
|||||
93
|
Враження від змагань стр 144
|
Впр.1-4, стр.144
|
Впр.3, стр144
|
впр.5 ст.145вивч
|
|||||
94
|
Спортивні події стр.146
|
Впр.5, стр.145
|
Впр.6-8, стр.146
|
впр.7 ст.146 скл. розповідь
|
|||||
95
|
Переваги та недоліки спорту стр.148
|
Впр.1,2, стр.147
|
Впр.3, стр.147
|
Впр.4-6, стр.148
|
впр.8 ст.149 напис.ессе
|
||||
96
|
Відомі спортсмени стр.150
|
Впр.3, стр.150
|
Впр.4, стр.151
|
Впр.1-2, стр.150
|
Підгот.до диктанту
|
||||
97
|
Мій улюблений спортсмен
|
збірник
|
Листи з текстом
|
План розповіді
|
Диктант, Напис.чернетку
|
Дописати твір про спортсмена
|
|||
98
|
Роль спорту в моєму житті
|
збірник
|
тексти
|
план тексту
|
напис. чернетку
|
знайти інф-ю
|
|||
99
|
Спортивні змагання в нашому місті, області
|
Розп. учнів
|
Листи з текстом, газети
|
План розповіді
|
План до розповіді
|
Підготуватися до захисту проекту
|
|||
100
|
Підсумковий урок з теми
|
Захист проектних робіт
|
Повт.л.о.
|
||||||
Обладнання: підручник,
робочий зошит, збірник з граматики, комп’ютерні презентації. картки із
завданнями для перевірки знань лексики та граматичних тем, книга для читання,
таблиці з граматики, карти
|
|||||||||
101
|
Контроль аудіювання
|
Повт.л.о.
|
|||||||
102
|
Контроль читання
|
Поовт. грам. теми
|
|||||||
103
|
Контроль письма
|
Повт. лексичні теми
|
|||||||
104
|
Контроль говоріння
|
Повт.л.о., граматику, теми
|
|||||||
105
|
Урок узагальнення вивченого за рік
|
Немає коментарів:
Дописати коментар